Geoblog.pl    agnieszka    Podróże    Węgry; Budapeszt - Jezioro Weneckie - Tihany - Badacsony - Keszthely - Heviz    Gorące źródła
2004

Gorące źródła

Węgry
Węgry, Agárd

W Agard są gorące źródła i właśnie z ich powodu wybraliśmy to miasto a nie np Gardony, na noclegi.

Niestety do września w remoncie :( i to jest niemiła niespodzianka. Budynek z zewnątrz wygląda bardzo ciekawie. Cały zrobiony z wąskich listewek, nawet dach drewniany. Architekturą przypomina kościoły w naszych górach.
Trudno...

Rynek w Agard jest mały, pełen rzeźb i kwiatów. Wokół małe budki z pamiątkami, lodziarnie i knajpki.

Objadamy się arbuzami, brzoskwiniami i nektarynkami w ilościach olbrzymich ;) akurat mamy sezon.

Kupujemy garnek do gulaszu na trójniku, do gotowania na świeżym powietrzu. Przetestujemy go dopiero po powrocie, ale już mieliśmy okazję spróbować u zaprzyjaźnionych Węgrów potrawy ...palce lizać !

Wino w tej okolicy, raczej mało smaczne.

Juto wyjeżdżamy dalej, Agard nic więcej nie jest w stanie nam już zaoferować.